Ajusto

Veelgestelde vragen

Alles wat u wilt weten over Ajusto. Wij beantwoorden uw vragen! We hebben de vragen verzameld die mensen ons het meest stellen over Ajusto. Ontdek onze FAQ.
50five Climate

Algemeen

Ajusto is een digitaal platform waar vraag en aanbod samenkomt. Met Ajusto vindt u snel en eenvoudig de juiste specialist voor al uw herstellingen, installaties of onderhoud in en om uw huis. Wij werken alleen met betrouwbare en gekwalificeerde specialisten.

Wij helpen graag mensen die in huis een herstelling, installatie of onderhoud nodig hebben. Zeker als het gaat om klusjes die u niet zelf kunt uitvoeren, koppelen wij u met plezier aan een erkende vakspecialist. Bovendien verandert ook de markt. En dus veranderen wij mee: door nóg meer specialisten te bundelen in België en door extra in te zetten op gemak. Vanuit die gedachte hebben we een gebruiksvriendelijk, digitaal platform ontwikkeld waarop u terecht kunt voor een brede waaier aan diensten. Dat is Ajusto!

  1. Kies uw dienst en boek online: wilt u graag thuis iets laten herstellen, vervangen, installeren of onderhouden? Maak rechtstreeks een afspraak met onze specialist. U kiest zelf het moment dat u het beste uitkomt.

  2. Onze specialist komt langs: onze gekwalificeerde specialist komt op de dag en het tijdstip dat u gekozen hebt en voert de werken uit zodra u akkoord gaat met de offerte.

  3. U betaalt achteraf: zodra de werken gedaan zijn, krijgt u per mail een factuur. Daarin vindt u een link waarmee u meteen online kunt betalen. Een voorschot kan door de Pro worden aangevraagd in het kader van grotere interventies.

  4. Beoordeel ons: laat ons weten wat u van de specialist en van ons vindt. Zo kunnen wij onze dienstverlening blijven verbeteren.

  • Wij werken alleen met de beste lokale specialisten.

  • U maakt een afspraak wanneer het u het beste uitkomt. Dus ook 's avonds en in het weekend.

  • Wij bieden u een dienstgarantie. Onze specialisten doen hun uiterste best om de aangevraagde klus op te lossen. Is er toch iets niet goed gegaan? Dan zorgen wij er altijd voor dat het wordt opgelost.

Heeft u een vraag?

Stuur dan een e-mail naar contact@ajusto.be of bel ons op 02 588 24 66.

Neem contact met ons op en stel direct uw vraag.

De specialist is verantwoordelijk voor de goede uitvoering van de werkzaamheden. Indien u niet tevreden bent met het eindresultaat, moet u de specialist hier onmiddellijk van op de hoogte brengen. Dan kan hij het probleem direct voor u oplossen. U kunt ons ook binnen 72 uur na ontvangst van de factuur per e-mail op de hoogte brengen. In dat geval sturen we een andere specialist om het probleem op te lossen.

Zie de algemene voorwaarden van Ajusto

algemeen

Reservatie

Uw kan een Pro boeken van maandag tot en met zaterdag van 8.00 tot 20.00 uur (zaterdag tot 18.00 uur).

Onze klantendienst is telefonisch bereikbaar van maandag tot donderdag van 9:00 tot 17:00 uur en vrijdag van 9:00 tot 12:00 uur.

Ja, u kunt 24 uur per dag online een aanvraag doen. Wij versturen uw aanvraag automatisch naar specialisten bij u in de buurt. Ook als wij gesloten zijn, kan de specialist reageren op uw aanvraag en de afspraak bevestigen. Uiteraard gaat dit tijdens openingstijden sneller omdat wij uw aanvraag dan zien binnenkomen en in de gaten kunnen houden.

Het is natuurlijk handig als de specialist langskomt wanneer dat u het beste uitkomt. Daarom werken onze specialisten elke dag tot 20.00 uur ’s avonds en werken ze in het weekend. ’s Avonds, na 18.00 uur en in het weekend moeten de specialisten schuiven in hun agenda om u snel te kunnen helpen. Daarom betaalt u dan ook meer dan overdag. Bij het aanvragen van de klus kiest u zelf de dag en het tijdslot dat u het beste uitkomt. U ziet dan meteen het tarief dat u moet betalen.

De verplaatsingskosten zijn inbegrepen in het eerste werkuur. Daarom zult u een tariefverschil merken tussen het eerste uur en de volgende uren.

Wij zorgen ervoor dat er een specialist beschikbaar is op dezelfde dag, 4 uur na het tijdstip van uw reservering.

Ja, wanneer u een afspraak heeft gemaakt, ontvangt u een bevestigingsmail met uw verzoek. In deze e-mail staat een link waarmee u op elk moment de afspraak kan annuleren of wijzigen.

Is er iets tussengekomen en wilt u de afspraak afzeggen? Geen probleem! U kunt gratis annuleren. Wel brengen we de verplaatsingskosten van de specialist in rekening als u de afspraak minder dan 4 openingsuren voor het gereserveerde tijdslot annuleert. We brengen deze kosten ook in als de specialist bij u langskomt, maar u niet thuis bent.

Niet precies gevonden wat u zocht in onze verschillende diensten? Geen zorgen. Via het contactformulier kunt u aangeven wat voor werk er bij u moet worden uitgevoerd. Wij gaan dan op zoek naar een specialist die u hierbij kan helpen.

klant

Betaling

Zo kunnen we de verplaatsingskosten, de diagnose en het werk van de specialist dekken.

We geven per klus zoveel mogelijk informatie over de prijs. Het tarief hangt ook af van de dag en het tijdstip waarop u de klus wilt laten uitvoeren. 's Avonds en in het weekend rekenen wij zo bijvoorbeeld een hoger tarief aan. In elk geval zal de specialist een nauwkeurige en gratis offerte opstellen voor hij met de werken begint.

De verplaatsingskosten zijn inbegrepen in het eerste werkuur. Daarom zult u een tariefverschil merken tussen het eerste uur en de volgende uren.

U betaalt pas als het werk is uitgevoerd, rechtstreeks op de mobiele applicatie van de Ajusto Pro, met behulp van een beveiligde QR-code. U krijgt ook per mail een factuur met een link waarmee u direct en veilig online kunt betalen. Een voorschot kan door de Pro worden aangevraagd in het kader van grotere interventies.

De betaling gebeurt volledig digitaal via het beveiligde Ajusto-platform. U krijgt per e-mail een factuur met een link waarmee u direct online kunt betalen. U kunt kiezen tussen Maestro en Bancontact. Houd uw kaartlezer en betaalkaart bij de hand en betaal gemakkelijk online.

Het is ook mogelijk om met een QR Code rechtstreeks op de Ajusto Pro applicatie van de specialist te betalen.

Het is echter altijd de persoon die de dienst bestelt en de offerte ondertekent die de factuur moet betalen. U heeft dus twee mogelijkheden: ofwel vraagt u uw huurbaas om de afspraak te maken. Ofwel boekt u zelf de afspraak en vraagt u uw huurbaas om u terug te betalen. Bij het maken van uw afspraak kunt u trouwens ook altijd een ander factuuradres opgeven dan het adres waar de klus uitgevoerd moet worden.

betaling

Specialisten

Onze specialisten zijn één voor één gekwalificeerde vakmannen. De specialisten zijn niet bij ons in dienst, maar maken deel uit van het Ajusto-netwerk. Wij weten van elke specialist wat zijn kwaliteiten zijn en voor welke klussen wij hem kunnen inzetten. Zo waarborgen wij de kwaliteit en kunnen we de juiste specialist aan uw klus koppelen.

De specialist is verantwoordelijk voor de goede uitvoering van de werkzaamheden. Indien u niet tevreden bent met het eindresultaat, moet u de specialist hier onmiddellijk van op de hoogte brengen. Dan kan hij het probleem direct voor u oplossen. U kunt ons ook binnen 72 uur na ontvangst van de factuur per e-mail op de hoogte brengen. In dat geval sturen we een andere specialist om het probleem op te lossen.

Zie de algemene voorwaarden van Ajusto

Voor elke specialist die u aan Ajusto voorstelt en die zijn eerste missie met succes afrondt, krijgt u het eerste werkuur van uw volgende afspraak cadeau.

Neem contact met ons op

Niet precies gevonden wat u zocht in onze verschillende diensten? Geen zorgen. Via het contactformulier kunt u aangeven wat voor werk er bij u moet worden uitgevoerd. Wij gaan dan op zoek naar een specialist die u hierbij kan helpen.

Bent u zelfstandig of heeft u een klusbedrijf? Dan kunt u zich als specialist aanmelden bij Ajusto. Bezoek onze specifieke pagina of stuur ons een e-mail naar procontact@ajusto.be

onze specialisten